12 Nisan 2009 Pazar

Chuck 3D

3D gözlük ile bakın.
Denek: Ben bizzat kendim.
Alet edevat: 1 adet 106 cm plazma tv [Pioneer], 1 adet 15" NEC monitör [Düşük renk derinlikli], 1 adet Chuck dizisi 3D bölümü [13 Nisan'da cnbc-e'de], 1 adet 3D çekimleri algılamaya yarayan gözlük [Nisan cnbc-e dergide.] [Sağ tarafı lacivert, sol tarafı kahverengi filtreli]

Sevgili günlük, henüz yayınlanmamış olsa da, geçtiğimiz hafta bu Chuck 3D'yi deneme fırsatı buldum. Rastlantısal olarak.

Bildiğiniz gibi, [ya da bilmiyor olabilirsiniz] 13 Nisan'da cnbc-e'de Chuck dizisinin 3 boyutlu olarak hazırlanmış bölümü yayınlanacak. Ben bizzat kendim denedim. [Sevgili internetimiz ve sevgili arkadaşlarımız sağolsunlar] Gerçekten, eğer bu tip gubidikliklerden hoşlanıyorsanız bu bölüm tam size göre.

3D olarak hazırlanmış dizilerle ilgili çok ayrıntılı bilgi veremeyeceğim, zira çekim teknikleri, renkler ve elinizdeki gözlüğün önündeki renkli filtrelerin uyuşması gerekiyor, yoksa istediğiniz verimi alamıyorsunuz.

Ancak şunu söylemeliyim ki, ekranınız ne kadar büyükse algınız o kadar artıyor. Karanlıkta daha etkili oluyor. Ekrana ne kadar çok yaklaşırsanız etkisini o kadar çok hissediyorsunuz.

Buradan sevgili Yvonne [Strzechowski] Strahovski'ye Chuck 3D özel ödülünü veriyor ve başarılarının devamını diliyoruz.


2 yorum:

scarlet dedi ki...

Ben bunu yeni gördüm.
O bölümü heyecanla beklemiş ve beklediğimi bulamamıştım ben.
Ama Chuck candır canandır bir bütün olaraktan.

Casey de gizli yıldızıdır dizinin kanımca.

Monera dedi ki...

ah çok eski bu, ama inanır mısınız ben de yayınlanmadan önce izledikten sonra kendi yayın saatlerinin hiçbirinde izleyemedim. [yayınlanmadan önce izledikten sonra, nasıl bir zaman dilimi bu?]

Chuck candır diyen dilinize kurban, ne güzel dediniz. :] Pek severek izliyoruz biz de.

Notumnotsunot: 3d'si çok da süper değildi ama, gayet doğru bir tespit.