12 Nisan 2009 Pazar

Metrobüs Olayı

Denek: Bizzat ben şahsen kendim.
Alet edevat: 1 adet Metrobüs [Söğütlüçeşme'den Edirnekapı'ya giden]

Sevgili günlük, kimilerinin Metrobüs kimilerinin de Metrobis dediği şu muhterem taşıta binme fırsatım oldu dün. Bu resmi de, yanımdaki dingil elimdeki telefona bakarken, hah şimdi kapasana telefonu kardeşim falan diye tüm metrobüs ahalisini organize edecek diye düşünürken çektim. Ama yapmadı öyle bir terbiyesizlik, aferin kendisine buradan en uysal metrobüs sakini ödülü veriyoruz. Sakin abi.

Dün apacilen Taksim'e gitmem gerekiyordu. En hızlı nasıl gidebilirim diye düşünürken aklıma şu sürekli köprü trafiğinde yanımızdan vınıldayıp geçen metrobüsler geldi. Nereden kalktıklarını tam bilmesem de kendimi trenle Kadıköy'e giderken buldum.

Söğütlüçeşme'den 16:04'te kalkan, üzerinde "Edirnekapı'ya gider" yazan araca bindim. 20 dakika sonra 16:24'te Mecidiyeköy'deydim. Oha bu ne hız.

Yalnız şu kamera olayını çok anlamış değilim. Ne çekiyorsunuz kardeşim bizi? Bir de kayıt mayıt n'oluyor? Lan, yoksa?

Neyse. Güvenlik için falan.

Bu Metrobüsün İstanbul trafiğine girmesinde katkısı olan herkese "In Flames'ten I'm The Highway" isimli şarkıyı armağan ediyorum. Çok manidar oldu farkındayım.

Hiç yorum yok: